Продам растяжку п. подрамника и шкив коленвала
- Maximum
- Мозг LancerX
- Сообщения: 2066
- Зарегистрирован: Пн сен 22, 2008 12:58 am
- Город: Питер
- Поблагодарили: 2 раза
- Зодиак:
Сказано было 50%, ну не 2250 а 2500, разница то)
А чего за задняя растяжка то? Которую я хотел??
А чего за задняя растяжка то? Которую я хотел??
Мы на драйве:
www.drive2.ru/users/xmaximumonex
www.drive2.ru/users/xmaximumonex
- Maximum
- Мозг LancerX
- Сообщения: 2066
- Зарегистрирован: Пн сен 22, 2008 12:58 am
- Город: Питер
- Поблагодарили: 2 раза
- Зодиак:
Вчера зад ставил - весь вес это крепежная часть, сама трубка вообще ничего не весит. Кстати, материал не дюраль, это аллюминий. У меня подрамник такой стоит(аналогичный). Так вот я нижней частью крепления что-то задел и чашка эта на конце немножко погнулась. Дюраль бы лопнула. Но вещи однозначно полезные!
Мы на драйве:
www.drive2.ru/users/xmaximumonex
www.drive2.ru/users/xmaximumonex
- LancerZ
- Клубные старики-разбойники
- Сообщения: 11607
- Зарегистрирован: Пт апр 10, 2009 6:34 am
- Город: Нижний Новгород
- Поблагодарили: 3 раза
- Зодиак:
Material: Aircraft 6061-T6 aluminum
6061-T6
Chemical composition
The alloy composition of 6061 is:
Silicon minimum 0.4%, maximum 0.8% by weight
Iron no minimum, maximum 0.7%
Copper minimum 0.15%, maximum 0.40%
Manganese no minimum, maximum 0.15%
Magnesium minimum 0.8%, maximum 1.2%
Chromium minimum 0.04%, maximum 0.35%
Zinc no minimum, maximum 0.25%
Titanium no minimum, maximum 0.15%
Other elements no more than 0.05% each, 0.15% total
Remainder Aluminium (95.85%–98.56%)
T6 temper 6061 has an ultimate tensile strength of at least 42,000 psi (300 MPa) and yield strength of at least 35,000 psi (241 MPa). More typical values are 45,000 psi (310 MPa) and 40,000 psi (275 MPa), respectively.[4] In thicknesses of 0.250 inch (6.35 mm) or less, it has elongation of 8% or more; in thicker sections, it has elongation of 10%. T651 temper has similar mechanical properties. The famous Pioneer plaque was made of this particular alloy. The typical value for thermal conductivity for 6061-T6 at 80°C is around 152 W/m K. A material data sheet [5] defines the fatigue limit under cyclic load as 14,000 psi (100 MPa) for 500,000,000 completely reversed cycles using a standard RR Moore test machine and specimen. Note that aluminum does not exhibit a well defined "knee" on its S-n graph, so there is some debate as to how many cycles equates to "infinite life". Also note the actual value of fatigue limit for an application can be dramatically affected by the conventional de-rating factors of loading, gradient, and surface finish.
http://en.wikipedia.org/wiki/6061_alumi ... oy#6061-T6
Duralumin (also called duraluminum, duraluminium or dural) is the trade name of one of the earliest types of age-hardenable aluminium alloys. The main alloying constituents are copper, manganese, and magnesium. A commonly used modern equivalent of this alloy type is AA2024, which contains 4.4% copper, 1.5% magnesium, 0.6% manganese and 93.5% aluminium by weight. Typical yield strength is 450 MPa (65 ksi), with variations depending on the composition and temper.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Duralumin
Действительно не дюраль, чуть помягче.
6061-T6
Chemical composition
The alloy composition of 6061 is:
Silicon minimum 0.4%, maximum 0.8% by weight
Iron no minimum, maximum 0.7%
Copper minimum 0.15%, maximum 0.40%
Manganese no minimum, maximum 0.15%
Magnesium minimum 0.8%, maximum 1.2%
Chromium minimum 0.04%, maximum 0.35%
Zinc no minimum, maximum 0.25%
Titanium no minimum, maximum 0.15%
Other elements no more than 0.05% each, 0.15% total
Remainder Aluminium (95.85%–98.56%)
T6 temper 6061 has an ultimate tensile strength of at least 42,000 psi (300 MPa) and yield strength of at least 35,000 psi (241 MPa). More typical values are 45,000 psi (310 MPa) and 40,000 psi (275 MPa), respectively.[4] In thicknesses of 0.250 inch (6.35 mm) or less, it has elongation of 8% or more; in thicker sections, it has elongation of 10%. T651 temper has similar mechanical properties. The famous Pioneer plaque was made of this particular alloy. The typical value for thermal conductivity for 6061-T6 at 80°C is around 152 W/m K. A material data sheet [5] defines the fatigue limit under cyclic load as 14,000 psi (100 MPa) for 500,000,000 completely reversed cycles using a standard RR Moore test machine and specimen. Note that aluminum does not exhibit a well defined "knee" on its S-n graph, so there is some debate as to how many cycles equates to "infinite life". Also note the actual value of fatigue limit for an application can be dramatically affected by the conventional de-rating factors of loading, gradient, and surface finish.
http://en.wikipedia.org/wiki/6061_alumi ... oy#6061-T6
Duralumin (also called duraluminum, duraluminium or dural) is the trade name of one of the earliest types of age-hardenable aluminium alloys. The main alloying constituents are copper, manganese, and magnesium. A commonly used modern equivalent of this alloy type is AA2024, which contains 4.4% copper, 1.5% magnesium, 0.6% manganese and 93.5% aluminium by weight. Typical yield strength is 450 MPa (65 ksi), with variations depending on the composition and temper.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Duralumin
Действительно не дюраль, чуть помягче.
- Samvel
- Мозг LancerX
- Сообщения: 2073
- Зарегистрирован: Сб дек 18, 2010 10:38 pm
- Город: Курск
- Поблагодарили: 1 раз
- Зодиак:
ребят,кто нибудь брал заднюю распорку? дайте фото пожалуйста по больше и описание
и ещё вопрос, какие распорки важнее первоначально, перед и зад на стойках верно? передняя куско у меня уже есть в наличии.
я эти комплекты под машиной не особо понимаю если честно,нахрен они этой машине.
и ещё вопрос, какие распорки важнее первоначально, перед и зад на стойках верно? передняя куско у меня уже есть в наличии.
я эти комплекты под машиной не особо понимаю если честно,нахрен они этой машине.
Lancer 1.6МТ 06. Instyle. => Lancer Х 2.4MT https://www.drive2.ru/users/samvel8989/
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
- Samvel
- Мозг LancerX
- Сообщения: 2073
- Зарегистрирован: Сб дек 18, 2010 10:38 pm
- Город: Курск
- Поблагодарили: 1 раз
- Зодиак:
я же сказал,распорки стоек
другие по моему не так важны для обычного ланцера,об этом и спрашиваю.
на задних стойках много распорок да??
по поводу фото,нифига там не видно.
другие по моему не так важны для обычного ланцера,об этом и спрашиваю.
на задних стойках много распорок да??
по поводу фото,нифига там не видно.
Lancer 1.6МТ 06. Instyle. => Lancer Х 2.4MT https://www.drive2.ru/users/samvel8989/
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
- Maximum
- Мозг LancerX
- Сообщения: 2066
- Зарегистрирован: Пн сен 22, 2008 12:58 am
- Город: Питер
- Поблагодарили: 2 раза
- Зодиак:
Мой бортовик почитай, там расписано все.
Начало
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 6063/#post
продолжение
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 3504/#post
планы
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 3610/#post
Наблюдения
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 7012/#post
Начало
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 6063/#post
продолжение
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 3504/#post
планы
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 3610/#post
Наблюдения
http://www.drive2.ru/cars/mitsubishi/la ... 7012/#post
Мы на драйве:
www.drive2.ru/users/xmaximumonex
www.drive2.ru/users/xmaximumonex
- tryval
- Продвинутый Лансеровод
- Сообщения: 348
- Зарегистрирован: Сб май 21, 2011 3:50 pm
- Город: ДОНБАСС.Красный Луч.
- Зодиак:
Тут читай http://www.drive2.ru/users/chegan/blog/ ... 888361379/ по моему доходчиво описано .Samvel писал(а):я же сказал,распорки стоек
другие по моему не так важны для обычного ланцера,об этом и спрашиваю.
на задних стойках много распорок да??
по поводу фото,нифига там не видно.
Беседы на сонных кухнях , танцы на пьяных столах ... ( были ) - Кинчев .