Ну наконец-то Lancer Evo X победил!!! (трафик жирный)
Правила форума
Прочти правила размещения новостей в этом разделе
Прочти правила размещения новостей в этом разделе
- gilev
- Продвинутый Лансеровод
- Сообщения: 360
- Зарегистрирован: Вт янв 06, 2009 9:03 pm
- Город: Moscow
- Зодиак:
Ну наконец-то Lancer Evo X победил!!! (трафик жирный)
http://www.brr.at/rtc-brr/1048/856/center/?ArticleID=
пока всего лишь в региональных раллийных гонках
но пилот не левый, из реальных международных соревнований
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
пока всего лишь в региональных раллийных гонках
но пилот не левый, из реальных международных соревнований
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
[ ссылка на изображение ]
Последний раз редактировалось gilev Вт фев 24, 2009 10:20 pm, всего редактировалось 1 раз.
___
8 909 9458594
8 909 9458594
- gilev
- Продвинутый Лансеровод
- Сообщения: 360
- Зарегистрирован: Вт янв 06, 2009 9:03 pm
- Город: Moscow
- Зодиак:
источник
http://www.brr.at/rtc-brr/1048/856/center/?ArticleID=
Raimund Baumschlager ist mit seiner Firma BRR - Baumschlager Rallye & Racing – auf dem Weg in ein neues Raimund Baumschlager BRR Roll out EVO X -Mitsubishi EvolutionRallyezeitalter. Anfang der Woche stellte der Serienstaatsmeister sein neues Arbeitsgerät vor, den BRR Mitsubishi Evolution ( Evo X ).
http://www.brr.at/rtc-brr/1048/856/center/?ArticleID=
Raimund Baumschlager ist mit seiner Firma BRR - Baumschlager Rallye & Racing – auf dem Weg in ein neues Raimund Baumschlager BRR Roll out EVO X -Mitsubishi EvolutionRallyezeitalter. Anfang der Woche stellte der Serienstaatsmeister sein neues Arbeitsgerät vor, den BRR Mitsubishi Evolution ( Evo X ).
___
8 909 9458594
8 909 9458594
- gilev
- Продвинутый Лансеровод
- Сообщения: 360
- Зарегистрирован: Вт янв 06, 2009 9:03 pm
- Город: Moscow
- Зодиак:
будете смеяться, так они еще потом эвики продают
http://www.brr.at/rtc-brr/1193/1030/center/?ArticleID=
я скачал спецификацию их версии Mitsubishi Evo 9 Gr. N, gravel spec
вот что они сделали в 9м эвике своего:
Bodyshell, exterior
Striping of production car, body reinforcement and preparation to full Gr. N specification
Chrome molybdenum roll cage
according to latest FIA-standards (43 kg)
Welded axle stand points
Car inside painted in
silver and outside in blue metalic
Bonnet pins
Carbon ACD hydraulic-pump cover
Carbon-Kevlar Engine sumpguard
Under floor protection set
Mud flap set, under rear axle
Bodyshell, interior
GFK driver and co driver seats
6-point seat belts
Carbon driver- and co driver footrest
GEMS Display with Co – Driver funktions
Carbon door-covers
Anti-reflection coated instrument panel
3-spokes steering wheel
Anti-shatter-foil on the screens
FIA roll-cage-padding
Net for helmets
Net for jackets
Security-set (first-aid-kit, warning triangle)
Hydraulic special jack
Wheel spanner L/W version
Flexi Light on co driver side
Engine
Reworked engine with special con rod bolts and reinforced cylinder head bolts
Power and torque: 280 bhp at 3.970 rpm,
505 Nm at 3.720 rpm
Ralliart water radiator cap, 1,3 bar
Ralliart engine water thermostat, 71°C
Engine and gearbox mountings with reinforced Ralliart bushes
Engine ECU incl. ALS, water spray (GEMS) and launch control.
http://www.brr.at/rtc-brr/1193/1030/center/?ArticleID=
я скачал спецификацию их версии Mitsubishi Evo 9 Gr. N, gravel spec
вот что они сделали в 9м эвике своего:
Bodyshell, exterior
Striping of production car, body reinforcement and preparation to full Gr. N specification
Chrome molybdenum roll cage
according to latest FIA-standards (43 kg)
Welded axle stand points
Car inside painted in
silver and outside in blue metalic
Bonnet pins
Carbon ACD hydraulic-pump cover
Carbon-Kevlar Engine sumpguard
Under floor protection set
Mud flap set, under rear axle
Bodyshell, interior
GFK driver and co driver seats
6-point seat belts
Carbon driver- and co driver footrest
GEMS Display with Co – Driver funktions
Carbon door-covers
Anti-reflection coated instrument panel
3-spokes steering wheel
Anti-shatter-foil on the screens
FIA roll-cage-padding
Net for helmets
Net for jackets
Security-set (first-aid-kit, warning triangle)
Hydraulic special jack
Wheel spanner L/W version
Flexi Light on co driver side
Engine
Reworked engine with special con rod bolts and reinforced cylinder head bolts
Power and torque: 280 bhp at 3.970 rpm,
505 Nm at 3.720 rpm
Ralliart water radiator cap, 1,3 bar
Ralliart engine water thermostat, 71°C
Engine and gearbox mountings with reinforced Ralliart bushes
Engine ECU incl. ALS, water spray (GEMS) and launch control.
___
8 909 9458594
8 909 9458594
- gilev
- Продвинутый Лансеровод
- Сообщения: 360
- Зарегистрирован: Вт янв 06, 2009 9:03 pm
- Город: Moscow
- Зодиак:
Transmission
5 speed standard Gearbox
Reinforced, Sachs sinter metal clutch
Hydraulic Centre- and LSD Front Diff (Ralliart)
ACD ECU (GEMS)
Standard LSD Rear Diff with reinforced, both sides loaded bell will washers for preload
Suspension
Front and rear suspension with reinforced Ralliart bushes
Sachs Shock absorbers front and rear, 4 way adjustable
Sachs Springs front and rear
Brakes
Big Grp. N Brembo gravel brake system, incl. springs behind the pistons and racing brake pads
Combined steel and Aero quip brake pipes
Hydraulic handbrake, FIA approved
Fuel System
Standard fuel tank with carbon cover
FIA fuel sample and two filling/breather males
Aero quip fuel pipes
Exhaust
Special Gr. N down pipe
Lightweight straight pipe Exhaust System,
with motorsport Catalytic Converter
Electrical
BRR sub-modified wiring harness
Red top battery (5kg wight saving) with loom application – battery-connector inside
Competition safety cut-out switch
Peltor Intercom system
Safety
Fire-extinguisher automatic with electrical release (inside and outside)
Fire extinguisher hand hold
5 speed standard Gearbox
Reinforced, Sachs sinter metal clutch
Hydraulic Centre- and LSD Front Diff (Ralliart)
ACD ECU (GEMS)
Standard LSD Rear Diff with reinforced, both sides loaded bell will washers for preload
Suspension
Front and rear suspension with reinforced Ralliart bushes
Sachs Shock absorbers front and rear, 4 way adjustable
Sachs Springs front and rear
Brakes
Big Grp. N Brembo gravel brake system, incl. springs behind the pistons and racing brake pads
Combined steel and Aero quip brake pipes
Hydraulic handbrake, FIA approved
Fuel System
Standard fuel tank with carbon cover
FIA fuel sample and two filling/breather males
Aero quip fuel pipes
Exhaust
Special Gr. N down pipe
Lightweight straight pipe Exhaust System,
with motorsport Catalytic Converter
Electrical
BRR sub-modified wiring harness
Red top battery (5kg wight saving) with loom application – battery-connector inside
Competition safety cut-out switch
Peltor Intercom system
Safety
Fire-extinguisher automatic with electrical release (inside and outside)
Fire extinguisher hand hold
___
8 909 9458594
8 909 9458594
- OverTheSky
- Мозг LancerX
- Сообщения: 1132
- Зарегистрирован: Вс мар 09, 2008 4:10 pm
- Город: Кострома